sobota, 29 grudnia 2012

Miałam problem jak urosnąć !

Moja kuzynka Alicja też ma grę Pou . Jej ziemniak był już dorsły gdy miała 5 (chyba) level . A JA ?!
Ja dopiero to miałam problem z dorastaniem Pou ! Stałam się dorosła po 18 levelu !
Ale jeśli ty też masz problem to temu zaradzimy :) Więc jeśli twój Pou jeszcze jest mały nakarm do takiej ilości aż będzie wyglądał strasznie grubo nawet jeśli ma pełne procenty żywności to nakarm go aż będzie gruby i tak wyglądał.Potem muszisz dać mu Miksture pod nazwą :Fat burner ( jest ona pomarańczowa ) 1 sztuka kosztuje 20 monet .Rób tak po pare razy a twój Pou za którymś tym razem będzie już dorosły . (Jeśli nie wiesz jak zobaczyć czy jest dorosły .. Naciśnij swój level i po boku będzie pisać: " SIZE: ADULT" czyli , że jest dorosły lub : "SIZE:BABY" czuli dziecko . ) Twój Pou oczywiście będzie robił kupkę i będziesz często go myła co dodaje ci dużo punktów do levelu . Mi to bardzo pomogło a zanm to radę od 18 levelu i przesto w ciągu 2 dni wbiłam już 32.

2 komentarze: